Home / Podnośnik / Trójbój siłowy Squat

Trójbój siłowy Squat

Robisz przysiad trójboju siłowym, jeśli umieścić pasek obniżyć swój Back poniżej swoich deltoids iw ramach rombu. Twoja postawa powinna być szerokość barków i trochę szerszy. Ze względu na zmiany w swoim środkiem ciężkości tułów chude będzie bardziej wyraźny. To miejsca wykonywania mniej stresu na kolana i większy nacisk na dolną część pleców.

Pomyśl o tym, jak gdybyś siedział w fotelu, i niech twoje ciało przejść w odpowiednim zakresie ruchu. Jest to idealne miejsce, jeśli można być równoległe, tylko nie zrobić więcej niż to, co twoje ciało chce, aby. Jeżeli Państwa elastyczność kostki, wytrzymałość dolnej części pleców lub jakichkolwiek innych czynników fizycznych trzymać cię od pełnego zakresu ruchu, to będzie konieczne, aby skrócić swój zasięg, aż mięśnie wspierające są elastyczne i mocne.

Athletic Squat
To ćwiczenie jest rodzaj mieszanki pomiędzy stresem na dolnej części pleców i stres w stawie kolanowym. Jest to doskonały ruch do wykorzystania w różnych fazach treningu.

Sumo
W celu wykonania tego zadania, należy podjąć niezwykle szeroki stance. Nigdy nie trzymać nogi wskazał przodu podczas tego ruchu. Jeśli nie spróbować to zrobić, można skręcać w stawie kolanowym. To nie tylko położyć nacisk na kolana, ale również rozciągać i można uszkodzić więzadła.

Twoje stopy należy wskazać jeszcze dalej niż naturalne stanowiska. W ten sposób Twoje nogi będą wyginać pod kątem, który nie pozwoli na kolana skręcać lub moment. Sumo będzie korzystać więcej mięśni na wewnętrznej stronie uda niż tradycyjne ćwiczenia.

The Box
Jest to kolejna odmiana tradycyjnego wysiłku. Z tego ruchu, poruszać w dół, aż siedzą na polu lub platformy. Będzie to zwykle umieszczony tuż przy lub powyżej równolegle. Musisz przenieść cały swój ciężar na platformę, a następnie zatrzymać. Następnie należy nacisnąć w górę. Ta technika działa swój najsłabszy zakresu ruchu poprzez masz zimny start z platformy. Ściśnij mięśnie glute pchnąć w górę, utrzymując tułów jako pionowe, jak możesz.

Ski
Gdy idziesz w dół o ścianę, jest to znane jako narty. Zaczynasz poprzez intensyfikację około 2 stóp od ściany i zakładając naturalną postawę. Następnie oprzeć się o ścianę. Trzymaj to na około 20-60 sekund. Należy pracować ten ruch we wszystkich obszarach, ponieważ będzie tylko poprawić swoją siłę w dziedzinach, które pracują.

Wiele osób przytrzymaj pozycję startową, a następnie przesuń w dół ściany kilka cali i sprawował tę funkcję przez około 20-60 sekund. Potem przesuń na dół aż do zakończenia ostatniego przedstawiciela albo na równoległe lub nawet poniżej.

Istnieje wiele różnych wariacji na squat, a każdy z nich ma wiele zalet, które pomogą Ci osiągnąć swoje cele osobiste ćwiczeń!

Więcej informacji na temat Full Body Workout Procedury treningu i odwiedź http://www.thefitnesschronicles.com/206/full-body-workout-routines/ już dziś!

Znajdź więcej href=”http://tsg.net.pl/category/podnosnik/”>

About TSG

Check Also

4705380633_89096653a8_o

Podnośnik i silnika wciągnika to dobrodziejstwem dla magazynowanie Industries

  Dzięki powstającym potrzeby magazynowanie różnych produktów weszły na rynek. W erze technologii i postępu, ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *